Pages

22 Ekim 2017 Pazar

Sadece Gitmek

Şu son zamanlarda bol bol şiir paylaştığımı fark ettim ve öbür bloğumun ana temasından biraz farklı olduğu için yeni bir blog oluşturdum şiirlerim yeni olduğu için biraz tecrübesizliğim var umarım zamanla geliştirebilirim.



Düşünmekti yoran,
Düşmekti acıtan.


Yıpranan zamanlar,
Tükenen anlar.


Yorulmuş beden,
İstemsizce ilerler.


Sadece gitmek,
Gitmek istiyorum.


Bavulu hazırlamadan,
Rotayı belirlemeden.


Zamandan kurtulmak,
Kurtulup uzaklaşmak.


Pişmanlığın acısıyla,
Özlemin kaygısıyla,


Bugünden hızla kaçmak,
Huzura varmak.


Sadece gitmek,
Gitmek istiyorum.


Acıları bırakarak,
Kaygıları fırlatarak,


Düşünmeyi bırakarak,
Huzura koşmak.


Mutluluğa varmak.
Yalnızlıktan uzaklaşmak.


Zorlukları unutmak için,

Yoğunluktan kurtulmak için,
Huzura ermek için,


Sadece gitmek,
Gitmek istiyorum.


Destek olan herkese teşekkür ederim Huzur ve Sağlıcakla kalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar