Pages

17 Nisan 2018 Salı

Kim Bilir

Kim bilir düşlerimi
Birer birer geçtiğini
İçim içimden geçerken
İçimin eridiğini

Günler mi zordu
Yoksa ben mi mızmızdım
Hayat geçer illa
Ya ağla ya yaşa

İki bilinmeyenli denklem
Başı sonu belirsiz
Zaman geçer hilesiz
Yaşamım, acılarım...

Bir güzel hece
Bir tatlı rüzgar
Kulağa hoş ezgiler
Yaşam veren haberler

Kim bilir hislerimi
Yalnızlık, dertlerimi
Ben mi diledim böyle
Neden bu söyle

Geçer illa ömür
Hızla durmadan
Sen yine sabırla
Yürü geç illa

Ben bilmem benliğimi
Bilsem bile...
Ne de olsa geçer
Yine zaman biter...



3 yorum:

  1. Yaşam elbet geçer. Umarım sizin için de geçerken güzel izler bırakır.

    YanıtlaSil
  2. Its beautiful !! with deep thought.
    Have a good day .
    My New Post | Instagram | Bloglovin

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar