Pages

6 Aralık 2019 Cuma

Korkuyorum

Korkuyorum düşmekten
Kaybolup yitmekten
Esaret ile
Bitmekten

Hayat bir anlamdır
Anlamın yitmesinden,
Kaybolup geçmekten
Korkuyorum

Kabulümdür hiçliğim
Hiç olarak kalmaktan,
Sonra unutulup gitmekten
Korkuyorum

Kırgınlıklar, acılar,
Hüzünler ve umutlar
Hepsi dolanıp dururlar
Korkuyorum

Vasıflardır anlamlandıran
İnsanı ayıran,
Ayrılmadan yitmekten
Korkuyorum

Baksana aynaya
Gözlerine bilhassa
Oku onları
Sonra haykır düşlerini

Al yanına onları
Hayata gir hızla
Yapamadıklarını yap
Umutla dol, coşkuyla yaşa...

2 yorum:

  1. Şiirin başlığını okuyunca karamsar duygu durumu yaşadım ama şiiri okuyunca karanlıktan aydınlığa göç ettim güzel bir şair parodisi ve güzel bir şiir tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

      Sil

Popüler Yayınlar