Pages

17 Eylül 2020 Perşembe

Yiten Emekler

Yaşamaktır hayatı
Amacını bulduğunda doyasıya,
Başlayınca dikteler
Men olursun yarıştan

Adarsın kendini
Hayatına amansızca
Aniden gelir kederler
Yiten emekler

Adamıştın kendini
Amansızca amacına
Sonra geldi kederler
Yiten emekler

Kurallar, kaideler
Kimine geçer
Kimine geçmez
Sen dur yerinde

Kim dinler seni
Yazılan dizeler
Dökülen nameler
Yiten emekler

Yaşamak için yaşamak
Zincirlerin eşliğinde
Hayata vurulan zincirler
Daima dışlar seni

Umutlar geldi
Aniden kırıldılar
Sonra başlar küslük
Yiten emekler

Yaşıyorsun hayatta
Kalkacaksın yerinden
Düşsen dahi yeniden
İlerleyeceksin yeni amaçlara daima...




2 yorum:

  1. Bir şekilde rastladım blogunuza. Birkac sırrınızı de okuma fırsatım oldu gecenin yarısında. Umut verdi, huzur verdi. Iki şekerli çay tadında. Şekersiz içmeyene bile olsun ya bugün şekerli iceyim dedirtti, keyfe keyif katti. Not bırakmadan geçmek istemedim. Tum bloglarınızini da takibe aldim. Biraz ara vermişsiniz, umarim iyisinizdir. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumunuz beni çok mutlu etti. Tüm içtenliğimle çok teşekkür ederim. Evet biraz ara verdim ama en kısa sürede döneceğim. Notunuz içinde çok teşekkür ederim. Bende sizi takibe aldım. Sevgilerimle.

      Sil

Popüler Yayınlar